RES on kiinteistöjen huoltotoimen toiminnanohjausjärjestelmä, jonka avulla voidaan toteuttaa suunnitelmallinen kiinteistöjen ylläpito.

Huoltokalenteri toimii sekä yksittäisen kiinteistön että koko kiinteistökannan keskitettynä tiedonvälityskanavana. Haahtela® Help Deskin avulla hallitaan vikailmoituksia ja palvelupyyntöjä. Katselmustoiminnon avulla voidaan seurata toiminnan laatutasoa ja sen kehittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Käsittelemme yhteystietoja ehdottoman luottamuksellisesti. Emme koskaan luovuta yhteystietoja kolmansille osapuolille. Käytämme tietojasi vain tätä yhteydenottoa varten.

Huolto-ohjelman laatiminen ja seuranta

Vikailmoitusten ja palvelupyyntöjen hallinta

Katselmusten hallinta

Osapuolirekisterin ylläpito

Kulutusseuranta

Huoltokirjan tietojen ylläpito ja tulostus

Asiakirjojen hallinta, asiakirjojen tuonti suoraan projektipankista

Integroitu Kiinteistötieto ja PRIS –ohjelmistojen kanssa